Συχνές Ερωτήσεις

1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΑ;

Δεν χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένος χρήστης για να κάνετε μια παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε (αν είστε ήδη εγγεγραμμένος) ή να εισάγετε τα δεδομένα αποστολής. Εάν θέλετε, μπορείτε να εισάγετε έναν κωδικό πρόσβασης, έτσι ώστε τα δεδομένα σας να αποθηκευτούν για μελλοντικές αγορές ή να μην εισαγάγετε έναν κωδικό πρόσβασης, οπότε σε μελλοντικές αγορές θα πρέπει να καταχωρίσετε εκ νέου τα δεδομένα σας. Εάν επιλέξετε να εισαγάγετε έναν κωδικό πρόσβασης, δημιουργείτε έναν λογαριασμό και αυτό σας δίνει πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως αγαπημένα, υπενθυμίσεις και ιστορικό παραγγελιών.

 

2.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, το my-carpet.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

A. Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Visa Electron, MasterCard και Maestro.

Β. Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Γ. Δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal.

 

Επίσης στο my-carpet.gr σας δίνεται η δυνατότητα να διαλέξετε αν η πληρωμή σας θα γίνει με απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και (ιδιότητα) επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

 

3.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ;

Δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς με δόσεις.

 

4.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας που έγινε μέσω τηλεφώνου ή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 2102708022 ή να στείλετε email στο [email protected]. Μπορείτε, επίσης, να επικοινωνήσετε μαζί μας στο messenger, Instagram ή chat.

 

5.ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;

Μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα μια επιστροφή.

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (παραγγελία), εντός 14 ημερών από την παράδοση των ειδών και να μας επιστρέψετε όλα τα είδη της παραγγελίας, με δικά σας έξοδα, εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε (μέσω email, τηλεφώνου κ.λ.π ή δελτίου επιστροφής). Παρακαλούμε διατηρείστε την απόδειξη επιστροφής.

Εμείς, εντός 14 ημερών από τότε που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε  με πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας, αν την χρησιμοποιήσατε, ή με κατάθεση στον λογαριασμό σας (θα πρέπει να μας δώσετε το IBAN με email στο [email protected]). Δικαιούμαστε να παρακρατήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε τα είδη ή να λάβουμε απόδειξη της επιστροφής αυτών (όποιο συμβεί πρώτο).

Φέρετε ευθύνη για μείωση της αξίας των ειδών λόγω χειρισμού μη απαραίτητου για τη δοκιμή τους. Το αγαθό πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση.

Μπορείτε, εντός 14 ημερών από την παράδοση των ειδών, να αντικαταστήσετε οποιοδήποτε είδος της παραγγελίας με άλλο.

 

Στείλτε την επιστροφή σας προς:

MY CARPET

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΕΜΑΤΩΝ

LOGISTICS PLUS

Δ. Σολωμού 56 14234 Νέα Ιωνία

Παρακαλούμε εσωκλείστε στο δέμα το δελτίο υπαναχώρησης ή σημείωμα με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την παραγγελία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, email) και οδηγίες για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με άλλο είδος.

 

6.ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΩΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ;

Θα πρέπει να λάβετε την επιστροφή / πίστωση σας εντός 14 ημερών από την επιστροφή ενός είδους σε εμάς. Για να ενημερωθείτε σχετικά με τις επιστροφές, μπορείτε να στείλετε email στο [email protected]  ή να καλέσετε το 2102708022.

 

7.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Για όλες τις αποστολές δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής.

 

8.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;

Τα δέματα παραδίδονται με courier εντός 2-6 εργάσιμων ημερών ανάλογα με το σημείο προορισμού.

 

9.MΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ;

Φυσικά και μπορείτε! Απλά πρέπει να μας το ζητήσετε εγκαίρως ώστε να δρομολογηθεί η όποια αλλαγή διεύθυνσης παραλαβής. Για να εξυπηρετηθείτε στείλτε μας email στο [email protected] ή τηλεφωνήστε μας στο 2102708022.

 

10.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Επικοινωνήστε με μήνυμα στο [email protected] ή καλέστε μας στο 2102708022.

 

11.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ;

Λυπούμαστε αν η παράδοσή σας δεν έγινε όπως αναμενόταν. Ο μεταφορέας θα πρέπει να επαναλάβει την προσπάθεια παράδοσης την επόμενη ημέρα. Εάν αυτό δεν επιτευχθεί παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο [email protected] ή καλέστε στο 2102708022.

 

12.ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΘΥΜHTΩΝ ΜΟΥ;

Κατά την περιήγηση στον ιστότοπο ανάμεσα στα είδη  που βλέπετε μπορεί να συναντήσετε ένα είδος  που σας ενδιαφέρει, αλλά δεν σκοπεύετε να το αγοράσετε αμέσως. Μπορείτε να προσθέσετε αυτά τα είδη στο καλάθι αγορών σας για μελλοντική αγορά. Αν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα από τα είδη που βρίσκονται στη λίστα επιθυμητών σας, απλά θα χρειαστεί να το μετακινήσετε στο καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στο κουμπί “Μετακίνηση στο καλάθι”.

 

13.ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΜΟΥ;

Παρακαλούμε στείλτε μας το σχετικό ερώτημα με μήνυμα στο [email protected] ή εναλλακτικά τηλεφωνήστε στο 2102708022.

Εμείς θα ελέγξουμε τα  στοιχεία στην καρτέλα σας, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων συναλλαγών, των πληροφοριών πληρωμής, των παραγγελιών και των επιστροφών και θα σας απαντήσουμε με λεπτομέρειες.

 

14.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ mycarpet.gr;

Τα είδη μας είναι μόνο για λιανική πώληση, δεν διαθέτουμε χονδρική.